Hovedgrupperne evaluerer hvert år et aldersintegreret tværfagligt forløb, som afspejler skolens værdier og pædagogik

Her kan du læse de tre evalueringer.

“Fantasi og leg”

Yngstes evaluering

Børnene rykkede sig meget i den periode i forhold til at lege selvstændigt, at finde på, lege på tværs af klassetrin, til at hjælpe hinandens fantasi på vej.  

Vi voksne oplevede at blive overflødig. 

Læs evalueringen her

“BYEN”

Mellemstes evaluering

Torsdag fyldte vi tavlen med børnenes allerede erfarede viden om hvad der gør en by til en by. Hvad er der brug for? Derefter drog vi til Vejles gamle rådhus, hvor vi blev modtaget af en byrådssekretær. Vi sad i byrådssalen og fik en god lang snak med ham hvor vi blev klogere på hvad der gør en god by? Hvilke tilbud skal der være i vores by?

Læs evalueringen her

“EU”

Ældstes evaluering

I samfundsfag arbejder vi altid med EU som emne. Erfaringen er desværre, at eleverne ofte finder det som et kedeligt
og lidt svært emne, derfor har vi med dette forløb forsøgt at tænkte lidt anderledes i form af opbygningen af
undervisningen og variationen i det.

Læs evalueringen her